Wooohoooo !!!

Ojoj vad länge sedan jag skrev!
Har haft fullt upp kan man lugnt säga!

Fredagkväll blev det naturligtvis fredagsmys, med pizza och götta framför tvn, där vi såg Linnea röstas ut från Idol. 
Lördag morron var det dax för hockeyträning och mysfika efter träningen, sen hem snabbt som ögat och fixa ordning lite snabbluch och iväh på träningsmatcher i innebandyn, mellan 13-16.30 ... men jag fick bara vara med till halv 4 då jag skulle iväg och jobba 16-21.00 ... lite tråkigt att man missade de 2 sista matcherna!  Men sånt är livet! Cajsa råkade iallfall ut för en olycka på sista sekunden av sista matchen, en Klubba smackades mot örat och dom snubblade och en tjej ramlade PÅ! hennes huvud... och Örat fick sig en REJÄL smäll, så hon vandrar numera omkring med ett större, blåarre och smärtande öra! Kvällen som sagt tillbringades för min del på jobbet! och gissa om jag var trött i ögat när jag kom hem !?
Men hur trött jag än var så verkade inte det spela nån större roll, då jag andå inte kunde somna, låg vaken i sängen från 22.00- 05.45 då det var dax att kliva upp och vandra/sparka till jobbet i 12 gradig kyla!

Så 1 advent tillbringades på jobbet mellan 06.45 - 14.15 och promenad/sparkåkande hem i kalla rysskylan!
När jag kom hem käkde jag lunch ...stekta ägg, hur man nu kan kalla det lunch men allfall!
Somnade till på soffan vid 16. tiden och vaknade kl.17 då det var dax att bege sig på 1 adventsmiddag hos svärföräldrarna!
Och som vanligt bjöds det på dopp i grytan med julskinka:-) Stadig tradition i denna familj !
Effter maten spelade Daniel Cajsa hugo och jag tjuv och polis... sen blev det snabba ryck hem och sova!

Idag har jag för det första jäkligt ont i ryggen och huvudet, men jag trotsade min värk och begav mig mot stan för att handla lite julklappar ... och trot eller ej, men jädrar vad jag hadlade :-) men inget kan avslöjas nu, eftersom jag har en läskunnig tjej här hemma!
Men iallfall så köpte jag oxå en ny overall åt Hugge som han ska få ha på skolan hade jag tänkt!
blev en hel dags shopping kan man säga, hem och lkaga käk och nu ska jag ÄNTLIGEN få massage av min kära sambo <3
Ha en underbar kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0