Torsdagoch shoppar nerven börjar göra sig påmind;-)

Japp.. efter snart 2 veckor hemma börjar jag nu känna mig både  instängd och shoppar sugen!
Dagarna går i snigelkfart, men när man kommit sig för något att göra så PANG blev klockan plötsligt lunchdax, PANG middagsdags... ja så jag tycker att jag inte gör annat än att serva mina familjemedlemar med divese saker! Mellis hit, frukt dit, glass GE HIT  typ :-)

Nu har jag iallfall kommit till skott med att plocka fram julgardinerna och har väl som smått tänkt att hänga dem imorn! Ikväll ska jag nämligen få fara iväg en sväng till syrrans jobb på myskväll! Kolla krukar blommor och annat pyssel! Så mysigt & spännande <3 Jag älskar blommor, än om jag är totalt usel på att sköta dem, så vill jag alltid ha fina /roliga blommor hemma!

Nu ska här  skalas pärer så dom blir klar till middagen, idag blir det pölsa och pärer med rödbetor! 
Blir en såkallad snabbmiddag, då jag och mamam ska iväg på det där på butiken, barnen ska mysa med morfar och Danne ska på Hockey

see youuuuu..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0