TisdagMorgon....

Japp, vaknade mett ett ryck och väckte barnen, Hugo var överlycklig över att få å till skolan efter 1 veckas förkylning. Men GISSA vem som hade feber och ont i halsen i morse? Jo Cajsa! Så nu blir det väl 1 vecka till med sjukt barn da! Jag som hade planerat så mycket ... jaja, mormor får väl vänta 1 vecka till på manikyr och pedikyr! Men det går nog bra ändå skulle jag tro! Så nu kan jag väl passa på att börja med julröjet lite... kanske börja sätta upp julgardiner i några fönster osv. 
 
Idag åkte Hugo spark till skolan och det tyckte han va lyx som bara den! Men mamman tyckte mera att det var svårt att bromsa i nedförbacken, men vi fick stopp tillslut!

har värk i kroppen idag jag med, men det är ju inget ovanligt precis, och min förkylning hänger oxå med än, konstigt nog så hade det börjat lätta, men sent igårkväll började min hals värka igen, och idag är snoken tät igen! TACK OCH LOV FÖR NÄSSPRAY!!!


Cajsa påväg till första dagen i 4an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0