Nu kommer det....

Bilderna från gårdagens shopping!

Dock saknas en vit glitter gran på kortet! Men här kommer den!

Sen måste jag bara skriva att de två nakna tomtarna blev jag förälskad i på stört när vi kom in i butiken!


När vi kom dit så bjöds det på en god paj, brieost och kex, choklad. Sen fick man även något att dricka, fanns allt möjligt att välja bland, Rödvin, vitvin, cider, loka... ja you name it! Riktigt mysigt och julkänslan var hög!
Blev en helkväll från kl.19- 21.30 ungefär! Vi fick ju vänta på att syster skulle jobba klart oxå!

Idag fick Hugo åka med Linda och kusinerna till skolan igen:-) Jag fick alltså ta det piano i morse! Jag började med att tvätta, dricka kaffe och slänga igång en maskin med tvätt! Sen började storröjjet i sovrummet!
Cajsa (sjusovaren) sov till klockan 10.00 !
Sen började jag prata med henne om gardinbytet i tvrummet, och Pangbooom... så hade katten Ärnst hjälpt oss att riva ner gardinstången! Han längtar nog oxå tills alla julgardiner är uppe<3  Så vi tackar för hjälpen med nedtagningen av gardinerna och snart ska jag stryka och hänga upp nya fina härligt julsköna gardiner!

Nä, dax att skifta tvätten och börja stryka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0