....

Febern har Cajas kropp i redigt förvar!!!
Hon hade somnat för natten men vaknade med stora krockodiltårar rinnande och grät helt hjärtskärande!
Trots alvedon så ligger tempen på 39 grader, och hon är helt kokkobello i skallen!
Feberyrar och smått underlig!
Men jag tackar för underhållningen ;-) 
Snart hoppas jag att hon somnar snart igen ... hoppas kan man ju alltid göra;-)
Funkar lixom inte med -Cajsa SOV, Mamma ä trött i detta läge!!
självklart tycker jag mega synd om hon, och mitt mammahjärta är orolig! Men förhoppningen är att hon vaknar pigg och allert imorn !

Nu ska jag ta och krypa ner brevid henne i sängen och försöka få detta underbara barn att somna! Jag lär nog oxå göra det eftersom jag lyckats tagit en sömntablett strax innan Cajsa vaknade igen!

Med dessa svamliga kvälls ord så avrundar jag denna Tisdagen med att säga
                                           GOD NATT !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0