En liten presentation är väl på plats!

Jag tänkte att jag skulle göra ett försök med blogg jag med!
Kommer att skriva om mig och min familjs vardag!

TESSAN är alltså en tjej på 28 år och bor tillsammans med DANIEL.
Vi blev kära den 26 december för 12 år sedan, och 1/1 2000 förlovade vi oss efter 1 års kärlek <3
Den 16/12 2000 kom våran underbara dotter  CAJSA  till världen och snart fyller denna underbara tempramentsfulla gulljänta 10 år!
Familjen utökades 20040506 med världens goaste lillebror HUGO.  en härlig kille med mycket spring i bena och en kropp som skriker energiknippe! Han har vartit ett riktigt energiknippe sedan han lärde sig ligga på golvet, då han redan som 5 månaders kröp ordentligt och vid 9 månaders SPRANG fram! Storasyster har varit lite av den försiktiga sorten ända från start, men när hon verkligen vill så då jädrar finner hon oxå snabbheten inom sig;-)

Familjens Intessen är Naturligtvis barnens aktiviteter.
Cajsa spelar fotboll och Innebandy
Hugo spelar ishockey

Barnens aktiviteter tar mycket tid, men vi försöker även hinna med våra andra intressen så som husvagnsliv och vandra i skog och mark. Åka slalom är också ett av våra intressen! Och vårat paradis är sommarstugan <3
Att umgås med nära och kära och ha skoj, det är vårat motto!
Andra saker som Tessan tycker om är stickning och bakning! Laga mat är oxå ett intresse.
Daniel är ju snickare och att ständigt hålla på med diverse projekt i huset är något han gärna gör!



SÅ där har ni oss... Galna familjen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0