En härlig tisdag!

Idag är det tisdag och vi är en dag närmare helgen!

Igårkväll efter middagen så slängde jag ihop 2 saffranskransar med mandelmassa i<3 Mums!
Hugo skulle ha fika med sig idag på skolan, då de ska ha sysseldag så då tyckte jag att det passade bra med med saffransbulle och hemgjorda maränger till fika!

Om ett tag ska jag åka in till stan och göra adventfint hos mormor och morfar!
Bjuda på lunch ska jag oxå göra! Sen ska mormor få sig en spadag med manikyr och pedikyr  En Välbehövlig sak för gamla fötter! har slängt ner alla mina lack och massa filarnageltång, sax och massa annat som behövs för en perfekt spadag! Under tiden gardinerna ska strykas och hängas, så får mormor titta på och sitta med fötterna i ett skönt fotbad! Morfar och jag ska oxå upp på vinden och hämta ned deras adventsaker oxå, kolla så alla lampor funkar osv.

Åh, vad jag älskar denna mysiga tid vi har framför oss, JULEN är en så otroligt mysig tid (som jag skrivit om förut!)

Nä, bäst jag sätter lite fart och klär mig efter den otroligt varma och sköna duschen jag tog nyss!
Ha en härlig Tisdag!

Tack och bock gamm galosch :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0