Ännu en dag med mysande!

Idag vaknade vi i tid, och hann med både det ena och det andra innan barnen skulle till skolan!
Sparken är verkligen vårat fordon nu när snön ligger så fint på marken. Snabbt som tusan ä vi framme på skolan, och roligt har vi på vägen när vi susar om de flesta som går!

Idag har jag plockat ner och ställt i ordning adventstakar och stjärnorna, så nu är det bara att köpa lampor, så är vi redo inför mysigaste månaden på året!

Har varit iväg och handlat med lilla kära mor oxå! Årets Tomte blev härmed hemkörd;-)
Oj, vilken bedårande kvinna hon är! Nu står hon i matsalsfönstet och väntar på alla de andra tomar och nissarna som kommer fram senare i December!

Har planerat lite julklappar idag oxå, tänk att det ska vara så svårt i år att komma på klappar! Annars brukar jag ju vara typ klar med inköpen till alla klappar men iår har jag knappt börjat !!! Idé lös har jag varit hela hösten!
Men några har jag iallfall kommit på och skrivit ner i julblocket!

Nu ska ajg fortsätta med mitt Paltfixande, idag är det palt med bacon och lingonsylt på menyn<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller på med min lista, lämnar den nu till veckan om den behövs ;)

Men du, skulle vi inte kunna boka in nån helg med julbak??! :D skulle vara så kul! Och så kan vi fixa med bloggen nån dag oxå, om du vill det..

Kramkram från lillasyster <3

2010-11-28 @ 22:15:48
URL: http://ziniita.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahah jag trodde att det var jag som var en bedårande kvinna hahahah !!!

Ps. MIN spark ;-)

2010-12-01 @ 23:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0