Lördag och det var en Evighet sedan jag skrev!

Ja Hela veckan har bara flygit förbi! Som sagt i måndag shoppade jag julisar, Tisdag var jag bara hemma och kände lugnet, onsdagja då ringde telefonen halv 11 och dom ville att jag skulle ta på mig att jobba natt då en av nattjobbarna åkt på magsjuka.... Ja, bara att slänga sig i säng och försöka somna ... men det gick ju naturligtvis inte!
Hämta hem barnen 13.20 Och då bakade vi lite lussekatter innan Middagen... Då kände jag att NU måste jag vila... så då somnade jag till i 1/2 timme.... Åkte till jobbet halv 9 och de 10 timmarna bara svischade förbi så var det morron ... Daniel hämtade mig på jobbet innan han själv skulle fara och jag skulle lämna på skolan, MEN, Hugo hade fått feber igen märkte jag ... så det var bara att ringa Daiel igen så han kom hem och vabbade och jag fick äntligen gå och sova!

Hugo var hemma fredagen oxå men något förhöjd kroppstemp. Och jag fick skjuts hem från jobbet av snäll svärfar och kunde allstå slänga mig snabbt som ögat i sängen... vaknade klockan 12 och då fick min dag börja...
Vi åkte en sväng och handlade några julisar åt Cajsa eftersom hon ändå inte var hemma (lekte med kompisar och då passar det perfekt att handla julisar, bara lillebror inte skvallrar)

Sen var vi bjudna på käka hos mamma och pappa! Myskväll med idol och glöggdrickning!
Sen slängde vi oss i sängen när vi kom hem...

Idag är det Jobb som gäller 16-21 Sen blir det att handla och förbereda inför morgondagens resa till Huddiksvall med Cajsas innebandy lag! mat och diverse saker skall packas... bussen åker kl. 07.00 och vi förväntas komma hem vid 20.00
Hugo har tur och får sova över hos mormor och morfar eftersom han inte skulle uppskatta att sitta på en buss flera timmar! Samt att han inte är riktigt kry än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0