Åh, så härligt!

Tänk att man kan längta sååå mycket till att få komma ut en liten stund från huset:-)
Snart kommer mamsen och papsen och hämtar mig och barnen, så släpper vi av de inte så pigga människorna hemma hos mormors... och jag och mamsen åker vidare till en myskväll på Blomman!
Snacka om att jag längtar och har sminkat och klätt på mig fina kläder( från att ha gått i mjukisbrallor och osminkad huuuur länge sen hellst, med undantag från i söndags då det var farsdag)
Naglarna har fått en härlig rödfärg på sig oxå! hahaha 

Undra om jag kommer hem med nå fina blommor / krukor/ annat pyssel då? 
Svaret är ganska rakt och ärligt JA!
Brukar bli så då man varit på den underbart mysigt och fina butiken!!

Julstämingen har börjat komma till mig oxå, längtar enormt mycket tills alla stakarna stjärnorna och alla tomtarna har kommit fram! Julmusik, julbak, och all annan stress som brukar infinna sig är faktiskt ändå ganska mysig tycker jag Än om det är enormt stressigt med allt och man knappt hinner andas så tycker jag att det är SÅ julförberedelserna ska vara!  fast när man är mitt uppi det hela säger man samma sak varje år... NÄSTA år ska jag minsann börja tidigare med julbaket/ julklapparna /julstädet och allt annat jul stök... men hur är det då?! Samma visa varje år!

Vi har ju dessutom en födelsedag mitt i all stress... Cajsa fyller år den 16/12 och då ska det ju inte kännas som jul här hemma heller... så presentpapper, ballonger, och Icke jul relaterat fika brukar vara framme på bordet! Möjligvis brukar vi kunna sträcka oss till lussikatter!

Nu, ska vi dra på oss ytterkläderna, för chafförerna är på ingående;-)

Får väl ta ett inlägg sen när jag kommer hem och visa vad jag köpt för fint ;-)  Bye bye!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0